Job 15 van 31


Report this listing

Solliciteren



HR Generalist


Functie

Als HR Generalist zullen de volgende zaken tot jouw takenpakket behoren:

  • Je bent samen met de HR Manager verantwoordelijk voor de volledige employee life cycle. Je zal werknemers begeleiden bij onboarding, integratie en exit.
  • Je bent verantwoordelijk voor de payroll administratie: rapportering, verzekeringen in orde brengen, vragen van medewerkers beantwoorden, ... Jij fungeert als de tussenpersoon tussen sociaal secretariaat en de medewerkers.
  • Jij blijft op de hoogte van de laatste nieuwtjes in de sociale wetgeving, houdt de andere HR medewerkers daarvan op de hoogte en zal meewerken aan het up to date houden van de policies van het bedrijf.
  • Je staat in voor training and development. Je checkt de externe opleidingsmogelijkheden voor medewerkers, zorgt dat alle opleidingen geregistreerd worden, detecteert trainingsnoden, ...
  • Als het nodig is, ben je ook betrokken bij het rekruteringsproces.

Jouw profiel

De HR Generalist die wij zoeken, beschikt over volgende kwaliteiten:

  • Je hebt bij voorkeur een Masterdiploma.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
  • Je hebt een eerste werkervaring in HR.
  • Je bent een doener en een sterke communicator.
  • Je bent leergierig en bent bereid om veel van op kantoor te werken.
  • Je bent bij voorkeur bereid om je af en toe naar Gent te verplaatsen.
  • Je bent snel beschikbaar.
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Wij belonen onze ideale HR Officer graag op de volgende manier:

  • Je komt terecht in een internationale werkomgeving.
  • Je kan rekenen op een hecht team dat ernaar uitkijkt om je verder op te leiden in deze generalistische HR-rol.
  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur.
  • Je kan rekenen op een aantrekkelijk loonpakket met tal van extralegale voordelen, zoals bedrijfwagen en tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, netto onkostenvergoeding, telefoonabonnement, ...


Interesse? Aarzel niet om ons te contacteren.

heleen.de.bruyn@springprofessional.be

02 464 29 69

Solliciteren

De Bruyn Heleen
00324642969

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht